Политика за управление на жалби на Дженерали Застраховане АД


Уважаеми клиенти,

Вашата обратна връзка е изключително важна за нас. Ние, от Дженерали Застраховане, се стремим постоянно да подобряваме качеството на услугите, които предлагаме и да отговаряме на клиентските нужди.

За да бъдем максимално полезни за Вас, Ви предоставяме синтезирана информация, за това как обработваме Вашите жалби, с цел максимална прозрачност и удовлетвореност.

Какво е жалба?

Всяко оплакване или изразяване на несъгласие, уведомяване за нередност от страна на ползвател на застрахователни услуги или изразяване, срещу предоставените услуги от Дружеството, вкл. решения по ликвидационни преписки и оплаквания/несъгласия от/с поведението на служители, застрахователни посредници или други лица, работещи от името на Дружеството;

Как може да подадете жалба?

  • По електронна поща на и-мейл [email protected]
  • Чрез контактната форма на сайта на Дружеството, с ел. адрес https://www.generali.bg/zadai-vapros/
  • По телефона, на номер *7222 и +35929267222
  • Физически, във всяко представителство на Дженерали Застраховане АД
  • По пощата, на адрес гр. София, бул. Княз Александър Дондуков 68, п.к. 1504

Във всяка жалба е необходимо подробно да опишете Вашето оплакване, три имена и адрес за кореспонденция и/или и-мейл адрес. Ако жалбата Ви е по застрахователен договор е необходимо да предоставите номера на Вашата полица и номера на претенцията, по която е жалбата.

Срокове за отговор

След като подадете Вашата жалба, тя ще бъде заведена с входящ номер и дата от Дружеството, като срокът за отговор по жалбата започва да тече от първия работен ден, следващ датата на входящия номер.

  • За жалби по претенции за изплащане на застрахователни обезщетения, които касаят размера на обезщетението – 7 дни от датата на постъпване на жалбата в Дружеството, в съответствие с чл. 108, ал. 6 от Кодекса за застраховането;
  • За всички останали жалби срокът за изготвяне на отговор е 30 дни от датата на постъпване на жалбата в Дружеството, в съответствие с чл. 290, ал. 2 от Кодекса за застраховането.

Какви са нашите задължения?

При изготвяне на отговорите по жалби, съответните отговорни експерти на Дженерали Застраховане АД са задължени:

  • да съберат и проучат всички относими доказателства и информация по отношение на жалбата;
  • да общуват с жалбоподателите на ясен и лесноразбираем език;
  • да предоставят отговор без излишно забавяне в рамките на законоустановените срокове;
  • да предоставят пълно обяснение относно позицията на Дружеството, както и фактическите и правните съображения, на които тя се основава, в случай че отговорът по жалбата не удовлетворява напълно искането на жалбоподателя;
  • да съхраняват поверителността на информацията и да гарантират честност и обективност;