Нашите офиси
     

ВАЖНО! Завеждане на щети


13 Мар 2020

СКЪПИ КЛИЕНТИ,

Ние, Дженерали застраховане АД, като част от Generali Group, следим усложнената епидемична обстановка и искаме да Ви предпазим.

Призоваваме Ви да не посещавате нашите офиси и ликвидационни центрове, за да ни уведомите за събитие и да предявите претенция.

По този начин ще избегнем натрупване на хора на едно място.

КАК МОЖЕТЕ ДА НИ УВЕДОМИТЕ ЗА НАСТЪПИЛО СЪБИТИЕ?

За Ваше улеснение Ви препоръчваме при настъпило събитие да ни уведомите по един от следните начини:

По застраховки Злополука и заболяване, Медицинска застраховка и Помощ при пътуване

Не е необходимо да ни уведомявате за настъпило застрахователно събитие. Можете направо да предявите претенция.

По застраховки Гражданска отговорност на автомобилистите, Каско на МПС, Домашно имущество и други

Вариант 1.

Чрез сайта ни

 

Заведете Вашата щета през портала  https://my.generali.bg/registracia/,

който е достъпен само след регистрация

 

Вариант 2.

Чрез e-mail

Уведомете ни с писмо, изпратено по електронна поща до адрес:

assistance.claims.bg@generali.com 

 

Моля, не прилагайте снимки, документи или други файлове към писмото.

В писмото посочете:

  • Вашите имена / фирма
  • ЕГН/ЕИК
  • Номер на полица
  • Дата на събитие
  • Място на събитие
  • Кратко описание
  • Телефон за връзка

 

Вариант 3.

С писмо по куриер / поща

Уведомете ни с писмо, изпратено по куриер или по поща до адрес:

гр. София,

бул. Княз Ал. Дондуков 68,

Дженерали Застраховане АД

до отдел

Ликвидация на застраховки

„името на вашата застраховка“

 


КАКВО СЛЕДВА ДА НАПРАВИТЕ СЛЕД КАТО НИ УВЕДОМИТЕ ЗА СЪБИТИЕТО?

Когато е пострадало Вашето имущество:

  • Вземете мерки за намаляване и/или ограничаване на вредите, спасяване и запазване на имуществото.
  • Не извършвайте ремонт и го запазете в същото състояние, в което е било при настъпването на събитието, освен ако не получите други писмени инструкции от нас.
  • Информирайте компетентните органи.

КАК ДА ПРЕДЯВИТЕ ПРЕТЕНЦИЯ?

Застраховки Злополука и заболяване, Медицинска застраховка и Помощ при пътуване

Изтеглете от ТУК нашия формуляр Искане за плащане. Попълнете го и заедно с документите по щетата го изпратете по куриер или по пощата на адрес:

  • за застраховки Злополука и заболяване

гр. София, бул. Княз Ал. Дондуков № 68, Дженерали Застраховане АД,

отдел Ликвидация злополука и заболяване;

  • за застраховки Помощ при пътуване,

гр. София, бул. Княз Ал. Дондуков № 68, Дженерали Застраховане АД,

дирекция - международни щети

  • за Медицинска застраховка гр. София, бул. Княз Ал. Дондуков № 68, Дженерали Застраховане АД,

отдел Възстановяване на разходи медицинско застраховане

Застраховки Гражданска отговорност, Каско на МПС, Домашно имущество и други

След като получим от Вас попълнен формуляр Искане за оценка (изтеглете от ТУК) и регистриране на преписка, ще Ви изпратим допълнителна информация на посочената от Вас електронна поща.

КАКВО НЕ ТРЯБВА ДА ЗАБРАВЯТЕ?

  • Не забравяйте да ни посочите e-mail адрес и телефон за връзка, ако изпращате - Искането за плащане“ по куриер. По този начин ще можем да се свържем по-лесно и бързо с Вас.
  • Не прилагайте снимки, документи или други файлове, когато ни уведомявате за събитие с писмо по електронната поща.
  • Трябва да получите номер на преписка от нас до 3 (три) работни дни, след като ни уведомите за събитие. Ако не получите такъв номер в този срок Ви молим да се свържете се с нас чрез нашия Център за обслужване на клиенти на следните телефони:

*7222

за всички мобилни оператори и фиксирани мрежи, на цена според тарифния Ви план и на телефон

02/92 67 222

 

Бъдете здрави!

 

Екипът на Дженерали застраховане АД