Нашите офиси
     

ДЖЕНЕРАЛИ ЗАСТРАХОВАНЕ ПРЕДСТАВИ И ТАЗИ ГОДИНА СВОИТЕ ИНОВАТИВНИ ЗАСТРАХОВАТЕЛНИ ПРОДУКТИ И УСЛУГИ НА WEBIT FESTIVAL EUROPE 2019

Ползотворното дългогодишно сътрудничество между GENERALI и WebIT предоставя възможност за популяризиране на дигиталната еко-система на GENERALI и иновациите, които  компанията развива с цел да направи живота на своите клиенти по-лесен и по-удобен. 

 Дженерали Застраховане АД взе участие като изложител в събитието за бизнес и иновации, Webit.Festival Europe 2019, което се проведе на 14-15 май 2019 г. - НДК в София. Отличен като най-влиятелния форум за иновации, политики, инвестиции, дигитална икономика и предприемачество в Европа през 2019 г., фестивалът посрещна хиляди участници от 111 държави, сред които 1500 водещи политически лидери от Европа и света, над 6000 световни лидери и иноватори в бизнеса, глобални и европейски основатели и предприемачи, иноватори, учени и експерти в дигиталната икономика и маркетолози.

GENERALI участва със специално подготвен рекламен щанд, на който всички посетители имаха възможността да се запознаят с иновативните продукти на компанията, както и да спечелят безплатен талон за отстъпка за имуществена застраховка за апартаменти със застрахователна стойност над 20 000 лева.

По време на фестивала, компанията представи застрахователните си продукти,услуги и иновативни решения, онлайн портала online.generali.bgспециализирания портал за обслужване на клиенти и безплатното мобилното приложение на GENERALI. Дженерали Застраховане АД сподели опита си в изграждане на нов начин на взаимоотношения с клиентите си, чрез подобряване и развитие на традиционните комуникационни канали и стремеж да въвежда иновативни, по-отворени и преки решения, които позиционират компанията като застрахователна компания, която живее в една общност със своите клиенти и прави живота им по-лесен и по-удобен.

За да утвърди водещата си роля и да ускори пътуването към по-добро потребителско изживяване, GENERALI показа, че обръща специално внимание на дигитализацията и иновациите.  Потребителското поведение и новите дигитални възможности променят средата в застрахователната индустрия, като променят и начините за комуникация и взаимодействие. Новите данни и технологии, трансформират начина, по който се сключват застраховките. Именно затова GENERALI отделя специално внимание на предоставянето на избор и гъвкави решения, за да посреща нуждите на своите клиенти и да изгражда и поддържа тяхното доверие. Потребителското изживяване е крайната цел на всяка дигитална трансформация и проактивната иновация е един от най-добрите начини за конкурентоспособността на компанията на един развиващ се пазар.