Нашите офиси
     

ДЖЕНЕРАЛИ ЗАСТРАХОВАНЕ ПРЕДСТАВИ ИНОВАТИВНИТЕ СИ ЗАСТРАХОВАТЕЛНИ ПРОДУКТИ И УСЛУГИ НА WEBIT. FESTIVAL EUROPE 2018

Ползотворното дългогодишно сътрудничество между Дженерали и WebIT предоставя възможност за популяризиране на дигиталната еко система на GENERALI и иновациите, които  компанията развива с цел да направи живота на своите клиенти по-лесен и по-удобен. 

 Дженерали Застраховане АД взе участие като изложител в събитието за бизнес и иновации, Webit.Festival Europe 2018, което се проведе на 26-27 юни 2018 г. в Арена Армеец в София. Отличен като най-влиятелният форум за иновации, политики, инвестиции, дигитална икономика и предприемачество в Европа през 2018 г., фестивалът посрещна над 7200 участници от 111 държави, сред които 1500 водещи политически лидери от Европа и света, над 6000 световни лидери и иноватори в бизнеса, глобални и европейски основатели и предприемачи, иноватори, учени и експерти в дигиталната икономика.

В присъствието на хуманоидния робот София, летящия човек и мъжът с бионична ръка, сред тематичните конференции за умни градове, здравеопазване, крипто валути, блокчейн и финансови технологии, банково дело и плащания, изкуствен интелект, кибер сигурност, дигитални умения и образование, медии и дигитални забавления, бизнес и социална отговорност, Дженерали Застраховане АД участва със специално подготвен рекламен щанд в зоната на TRADE EXPO, където на едно място посетителите на Webit.Festival Europe 2018 имаха възможността да се запознаят с Европейските дигитални и технологични екосистеми, иновативни продукти и услуги в различни индустрии.

По време на фестивала, компанията представи застрахователните си продукти и услуги и иновативни решения, онлайн портала online.generali.bg, специализирания портал за обслужване на клиенти и безплатното мобилното приложение на GENERALI за улеснение на клиентите „в движение“. Дженерали Застраховане АД сподели опита си в изграждане на нов начин на взаимоотношения с клиентите, чрез подобряване и развитие на традиционните комуникационни канали и стремеж да въвежда иновативни, по-отворени и преки решения, които позиционират компанията като застрахователна компания, която живее в една общност със своите клиенти и прави живота им по-лесен и по-удобен.

За да утвърди водещата си роля и да ускори пътуването към по-добро потребителско изживяване, GENERALI показа, че обръща специално внимание на дигитализацията и иновациите.  Потребителското поведение и новите дигитални възможности променят средата в застрахователната индустрия, като променят и начините за комуникация и взаимодействие. Новите данни и технологии трансформират начина, по който се сключват застраховките. Именно затова GENERALI отделя специално внимание на предоставянето на избор и гъвкави решения, за да посреща нуждите на своите клиенти и да изгражда и поддържа тяхното доверие. Потребителското изживяване е крайната цел на всяка дигитална трансформация и проактивната иновация е един от най-добрите начини за конкурентоспособността на компанията на един развиващ се пазар.

Прекрасната лятна визия с пътуващи млади хора, слънце и море, слънчевите очила, които всеки посетител получаваше като посети щанда, любезните служители на  GENERALI  и вниманието, с което обгрижваха посетителите, допринесоха за слъчевото настроение въпреки лошото време и дъжда навън.