„Дженерали Застраховане“ АД придоби търговското предприятие (съвкупността от права, задължения и фактически отношения, включително и застрахователния портфейл) на „ОЗОФ Доверие ЗАД“ ЕАД считано от 20.09.2025 година. Ако имаш действаща полица или наскоро си ползвал здравна застраховка от "ОЗОФ Доверие“, тук ще намериш важна информация как да се свържеш с нас, как да заведеш щета, както и възможности как да сключиш други застраховки от "Дженерали Застраховане" АД.
Ако ползваш здравна застраховка от „ОЗОФ Доверие“:
Добрата новина е, че полицата остава валидна до изтичането ѝ. Няма нужда да правиш нищо – всички твои права се запазват.
Какво да знаеш:
- Можеш да използваш застраховката както досега – без промяна в покритието.
- Не е нужно да получаваш нова карта – старата остава активна.
- Заявяването на щети и разходи онлайн остава по същия начин.
- Ако искаш да заявиш претенция на място или да я изпратиш по пощата, нашият нов адрес е гр. София, бул. "Княз Ал. Дондуков" 68.
Как да заведеш щета?
Избери лесния и удобен за теб начин да заведеш щета:
- Подай документите си онлайн през Клиентския портал. Данните ти за достъп остават непроменени.
- Изпрати ги по пощата на адрес: гр. София, бул. Княз Александър Дондуков 68, до "Дженерали Застраховане" АД
- Донеси ги на място при нас на: гр. София, бул. Княз Александър Дондуков 68 - офисът на "Дженерали Застраховане" в работен ден от 09:00 до 18:00ч.
Как да се свържеш с нас?
Ако имаш нужда от съдействие, свържи се с нас на 0700 17 006.
Ако имаш въпроси, свързани с твоята здравна застраховка можеш да ни пишеш на [email protected]
Имейлът за подаване на допълнителни медицински документи по вече заведени претенции остава [email protected]
Имейлът за официална кореспонденция e: [email protected]
Какво още може да получиш от "Дженерали Застраховане" АД?
Сега, когато си част от семейството на "Дженерали Застраховане", можеш да се възползваш от нашите предложения:
Индивидуални застраховки:
Нашите застрахователни решения са тук, за да ти помогнат да изградиш един устойчив и щастлив живот. Разгледай всичките ни продукти тук.
Или получи оферта от наш консултант като попълниш Контактната ни форма.
Ние сме до теб за важните решения в живота!
Често задавани въпроси
Трябва ли да направя нещо, за да остане застраховката ми активна?
Не, валидността на застраховката е гарантирана до датата на изтичането ѝ.
Променя ли се здравната ми карта?
Не. Ако си ползвател на активна застраховка към "ОЗОФ Доверие", може спокойно да продължиш да използваш своята здравна карта във всички лечебни заведения, работещи с "ОЗОФ Доверие".
Актуален списък с лечебните заведения може да намериш тук.
Здравната ти карта остава достъпна през Клиентския портал. Както и досега, може да я добавиш към своя дигитален портфейл чрез услугата E-Талон*.
*За да използваш тази функционалност е нужно да направиш регистрация в Клиентския портал.
Кои лечебни заведения да посетя?
Списък с актуалните лечебни заведения може да откриеш тук.
Как да си запазя час?
Запазването на час става бързо и удобно през платформата на Superdoc. Филтрирай специалистите, които ти излизат по критерий застраховател и избери от падащото меню "Доверие".
Как да се свържа с "ОЗОФ Доверие"?
Може да се свържеш с нас по удобен за теб начин:
- Обади ни се на телефон 0700 17 006
- Изпрати своето запитване на email: [email protected]
- Подай допълнителни медицински документи по вече заведени претенции на [email protected]