Уважаеми клиенти,
Вашата обратна връзка е изключително важна за нас. Ние, от Дженерали Застраховане, се стремим постоянно да подобряваме качеството на услугите, които предлагаме и да отговаряме на клиентските нужди.
За да бъдем максимално полезни за Вас, Ви предоставяме синтезирана информация, за това как обработваме Вашите жалби, с цел максимална прозрачност и удовлетвореност.
Какво е жалба?
Всяко оплакване или изразяване на несъгласие, уведомяване за нередност от страна на ползвател на застрахователни услуги или изразяване, срещу предоставените услуги от Дружеството, вкл. решения по ликвидационни преписки и оплаквания/несъгласия от/с поведението на служители, застрахователни посредници или други лица, работещи от името на Дружеството;
Как може да подадете жалба?
- По електронна поща на имейл: [email protected]
- Чрез контактната форма на сайта на "Дженерали Застраховане" тук.
- По телефона, на номер *7222 и +35929267222
- Физически, във всяко представителство на "Дженерали Застраховане" АД
- По пощата, на адрес гр. София, бул. Княз Александър Дондуков 68, п.к. 1504
Във всяка жалба е необходимо подробно да опишете Вашето оплакване, три имена и адрес за кореспонденция и/или и-мейл адрес. Ако жалбата Ви е по застрахователен договор е необходимо да предоставите номера на Вашата полица и номера на претенцията, по която е жалбата.
Срокове за отговор
След като подадете Вашата жалба, тя ще бъде заведена с входящ номер и дата от Дружеството.
- За жалби по претенции за изплащане на застрахователни обезщетения, които касаят размера на обезщетението – 7 дни от датата на постъпване на жалбата в Дружеството, в съответствие с чл. 108, ал. 6 от Кодекса за застраховането;
- За всички останали жалби срокът за изготвяне на отговор е 30 дни от датата на постъпване на жалбата в Дружеството, в съответствие с чл. 290, ал. 2 от Кодекса за застраховането.
Какви са нашите задължения?
При изготвяне на отговорите по жалби, съответните отговорни експерти на Дженерали Застраховане АД са задължени:
- да съберат и проучат всички относими доказателства и информация по отношение на жалбата;
- да общуват с жалбоподателите на ясен и лесноразбираем език;
- да предоставят отговор без излишно забавяне в рамките на законоустановените срокове;
- да предоставят пълно обяснение относно позицията на Дружеството, както и фактическите и правните съображения, на които тя се основава, в случай че отговорът по жалбата не удовлетворява напълно искането на жалбоподателя;
- да съхраняват поверителността на информацията и да гарантират честност и обективност;