Sed fermentum mollis volutpat. Aliquam in lectus tincidunt purus mattis.
Няколко десетилетия по-късно - през 2006 г., международната група навлиза отново на българския пазар. През декември 2015 г. успешно приключи вливането на ЗАД „ВИКТОРИЯ“ АД в “Дженерали Застраховане” АД. Сливането даде началото на седмата по големина застрахователна компания на пазара на общо застраховане в България. Обединението на ЗАД ”ВИКТОРИЯ” с Дженерали в новото “Дженерали Застраховане” превърна две силни компании в могъщ, интегриран лидер, чиито мащаби и капиталова база дават възможност за още по-голям растеж и стойност за акционерите и клиентите. Обединението комбинира всички силни страни на двете компании и създаде финансови синергии, които са основа за постигане на продължителна рентабилност.
Днес дружеството предлага широка гама от застрахователни продукти и корпоративни решения в областта на имущественото застраховане, автомобилното застраховане, здравно застраховане и злополуки на повече от 1 900 000 клиенти в България чрез 150 офиса и над 1500 застрахователни посредници. Клиенти на компанията са водещи финансови институции, чуждестранни и български инвеститори във всички сектори на икономиката.
В рамките на режима - "Платежоспособност II" , застрахователните и презастрахователните предприятия подлежат на по-широк преглед на изискванията за платежоспособност, които имат за цел да отразяват по-отблизо финансовото състояние на предприятието, бизнес профила и стратегията за управление на риска. Един от документите, които ще се изготвят на годишна база, е Докладът за платежоспособност и финансово състояние ("SFCR"), който можете да изтеглите в този раздел.
ОТЧЕТ ЗА ПЛАТЕЖОСПОСОБНОСТ И ФИНАНСОВО СЪСТОЯНИЕ 2016 | Свали |
ОТЧЕТ ЗА ПЛАТЕЖОСПОСОБНОСТ И ФИНАНСОВО СЪСТОЯНИЕ 2017 | Свали |
ОТЧЕТ ЗА ПЛАТЕЖОСПОСОБНОСТ И ФИНАНСОВО СЪСТОЯНИЕ 2018 | Свали |
ОТЧЕТ ЗА ПЛАТЕЖОСПОСОБНОСТ И ФИНАНСОВО СЪСТОЯНИЕ 2019 | Свали |
ОТЧЕТ ЗА ПЛАТЕЖОСПОСОБНОСТ И ФИНАНСОВО СЪСТОЯНИЕ 2020 | Свали |
ОТЧЕТ ЗА ПЛАТЕЖОСПОСОБНОСТ И ФИНАНСОВО СЪСТОЯНИЕ 2021 | Свали |
ОТЧЕТ ЗА ПЛАТЕЖОСПОСОБНОСТ И ФИНАНСОВО СЪСТОЯНИЕ 2022 | Свали |
ОТЧЕТ ЗА ПЛАТЕЖОСПОСОБНОСТ И ФИНАНСОВО СЪСТОЯНИЕ 2023 | Свали |
Generali България
2005-10-10
Историята на застраховането в България пази информация за едно от първите чуждестранни застрахователни дружества на местния пазар - Assicurazioni Generali Trieste. Generali навлиза на застрахователния пазар в България още през 1904 г. и работи успешно до 1946 г., когато се извършва национализация на този сектор.
През 2023 година, ние от „Дженерали Застраховане“ АД, продължихме да работим целенасочено и усилено за изпълнението на нашата мисия – да помагаме на своите клиенти, партньори и служители да създадат сигурна и спокойна среда за себе си и своите близки. Постигаме това в контекста на сложна икономическа обстановка, благодарение на непрекъснати усилия и отдаденост от страна на целия екип. Фокусирането върху персонализирани решения и добро клиентско изживяване ни помогна да достигнем заложените си финансови цели и да направим важни крачки към основните ни приоритети. Осигуряването на устойчив растеж, диверсифицирането на източниците на доход и лидерството в иновациите и дигитализацията в сектора, ни дават увереност да стъпим в последната година от изпълнението на стратегията ни „Партньор за цял живот 24: Двигател на растежа“. „Дженерали Застраховане“ АД не спира да се стреми към затвърждаване на присъствието и растежа си. Оставаме напълно ангажирани с изпълнението на амбициозните цели, които сме си поставили, за да създадем стойност за всички заинтересовани страни.
В края на 2023 г. брутните записани премии на „Дженерали Застраховане“ АД са в размер на 222,842 хил. лв. при отчетени за 2022 г. 194,445 хил. лв., или ръст от 14%.
Нетната печалба за годината възлиза на 12,305 хил. лв. в сравнение с 7,410 хил. лв. за 2022 г. и ръст от 4,895 хил. лв.
"Дженерали Застраховане” АД има установени традиции в работата със застрахователни посредници, като към края на 2023 г. има сключени договори за застрахователно посредничество с 542 застрахователни агенти (в т.ч. 75 Генерални представители), 4 посредници, предлагащи застрахователни продукти като допълнителна дейност и 285 застрахователни брокери.
Фокусът на дейността на компанията е върху удовлетвореността на клиентите, която от своя страна е пряко обвързана с професионалната компетентност и качеството на обслужване, предлагано от търговската мрежа.
СТРАТЕГИЧЕСКИ ЦЕЛИ ЗА 2024 Г.
През 2021 г. ние, Generali, стартирахме обновен онлайн портал за клиенти – My Generali. Той бе създаден изцяло в полза на клиентите на компанията, в отговор на стратегията ни да се превърнем в Партньор за цял живот. През 2024 г. ще продължим да подобряваме и надграждаме функционалностите на платформата за дистанционно самообслужване.
Пускането на обновения корпоративния уебсайт също е сред целите ни за 2024г. Проектът ще помогне за подобряване на клиентското изживяване, съгласно Груповите изисквания. Следването на единен подход ще подобри разпознаваемостта на Дженерали в интернет пространството като застрахователен бранд. Обновеният корпоративен сайт цели да предоставя информация по лесен и достъпен начин за клиентите, както и да предостави улеснен клиентски път и изживяване. Изграждането му е и в съответствие с новата Групова визия, фокусирана върху по-минималистичен и корпоративен дизайн.
С внедряването на CRM система – Salesforce, предоставихме решение, чрез което да подобрим клиентското изживяване като следим взаимодействията с клиентите в различните канали за комуникация. Платформата ни предостави възможност за изграждане на единна клиентска база данни, която обогатяваме и надграждаме, както и детайли относно историята на клиента с Дружеството. Проектът ще улесни процеса по генериране на нови клиенти, ще повиши cross и up продажбите и ще улесни задържането на текущите клиенти. CRM системата оптимизира вътрешните за компанията процеси, като предоставя възможност за анализ на постигнатите резултати.
Основната функция на платформата "Моето Здравно досие" е да осигури на всеки застрахован персонализирано място за съхранение на неговата лична медицинска информация. Застрахованият може, както да архивира своите медицински документи, така и да води отчетност на здравните си показатели, като ги въвежда ръчно чрез връзка със smart-устройство (дигитални апарати за измерване на кръвно налягане, офталмологични инструменти и мини- лабораторни китове) или чрез специализиранаапаратура за телемедицина.
УСТОЙЧИВО РАЗВИТИЕ
Като компания ние сме фокусирани върху принципите на Група Generali да бъдем отговорен застраховател, инвеститор, работодател и отговорни към обществото. Централна роля в нашата политика за устойчиво развитие има инициативата The Human Safety Net. През 2023 г. продължаваме да популяризираме сред нашите колеги, агенти, партньори и доставчици основната идея зад нея, а именно създаването на верига от хора, които помагат на хора в уязвима среда. Заедно с партньорите ни от фондация “За Нашите Деца” работим върху програмата
„Да дадем път на услугите за ранното детско развитие в България“ и предстоящата нова програма “Холистичен подход за ранно детско развитие”. Заедно осигуряваме подкрепа на деца и семейства, живеещи в уязвима среда
Generali България
2005-10-10
Историята на застраховането в България пази информация за едно от първите чуждестранни застрахователни дружества на местния пазар - Assicurazioni Generali Trieste. Generali навлиза на застрахователния пазар в България още през 1904 г. и работи успешно до 1946 г., когато се извършва национализация на този сектор.
Generali България
Няколко десетилетия по-късно - през 2006 г., международната група навлиза отново на българския пазар. През декември 2015 г. успешно приключи вливането на ЗАД „ВИКТОРИЯ“ АД в “Дженерали Застраховане” АД. Сливането даде началото на седмата по големина застрахователна компания на пазара на общо застраховане в България. Обединението на ЗАД ”ВИКТОРИЯ” с Дженерали в новото “Дженерали Застраховане” превърна две силни компании в могъщ, интегриран лидер, чиито мащаби и капиталова база дават възможност за още по-голям растеж и стойност за акционерите и клиентите. Обединението комбинира всички силни страни на двете компании и създаде финансови синергии, които са основа за постигане на продължителна рентабилност.tab content ->
Кои сме ние?
“Дженерали Закрила Медико-дентален център” ЕООД e лечебно заведение за специализирана извънболнична медицинска помощ, насочена към предпазване, възстановяване и укрепване здравето на пациентите. Амбицията ни е да сме лидери и новатори в цялостния процес на диагностика, лечение и грижа за пациента. В основата на нашия успех са високия професионализъм, модерна апаратура, човешко отношение, които осъществяваме в 30 медицински кабинети.Предимства:
- Модерен център за диагностична, консултативна и терапевтична дейност;
- Абонаментно обслужване за клиенти с медицинска застраховка;
- Профилактични прегледи, както на място в медицинския център, така и посредством наш мобилен екип;
- Онлайн платформа за записване на часове за прегледи;
- Гарантирано качество на здравни услуги и бързина на обслужване;
- Клинична лаборатория;
- Физиотерапия и рехабилитация;
- Апаратура за високо специализирани дейности.
Дженерали Закрила Медико-дентален център ЕООД
Има дългогодишен опит в организиране и провеждане на профилактични кампании, както на място в медицинския център, така и посредством наш мобилен екип. Има договори с дигностично-консултативни центрове в цялата страна.Generali България
Глобално присъствие
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Morbi efficitur auctor arcu, nec accumsan tellus fringilla eget. Ut luctus diam felis, vitae gravida odio mollis vitae. Cras sit amet turpis quis lectus posuere sodales.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Morbi efficitur auctor arcu, nec accumsan tellus fringilla eget. Ut luctus diam felis, vitae gravida odio mollis vitae. Cras sit amet turpis quis lectus posuere sodales. Duis lacinia nunc id libero pulvinar facilisis. Integer mattis orci n.
Кои сме ние?
“Дженерали Закрила Медико-дентален център” ЕООД e лечебно заведение за специализирана извънболнична медицинска помощ, насочена към предпазване, възстановяване и укрепване здравето на пациентите. Амбицията ни е да сме лидери и новатори в цялостния процес на диагностика, лечение и грижа за пациента. В основата на нашия успех са високия професионализъм, модерна апаратура, човешко отношение, които осъществяваме в 30 медицински кабинети.tab content ->
Предимства:
- Модерен център за диагностична, консултативна и терапевтична дейност;
- Абонаментно обслужване за клиенти с медицинска застраховка;
- Профилактични прегледи, както на място в медицинския център, така и посредством наш мобилен екип;
- Онлайн платформа за записване на часове за прегледи;
- Гарантирано качество на здравни услуги и бързина на обслужване;
- Клинична лаборатория;
- Физиотерапия и рехабилитация;
- Апаратура за високо специализирани дейности.
Дженерали Закрила Медико-дентален център ЕООД
Има дългогодишен опит в организиране и провеждане на профилактични кампании, както на място в медицинския център, така и посредством наш мобилен екип. Има договори с дигностично-консултативни центрове в цялата страна.Generali България
Няколко десетилетия по-късно - през 2006 г., международната група навлиза отново на българския пазар. През декември 2015 г. успешно приключи вливането на ЗАД „ВИКТОРИЯ“ АД в “Дженерали Застраховане” АД. Сливането даде началото на седмата по големина застрахователна компания на пазара на общо застраховане в България. Обединението на ЗАД ”ВИКТОРИЯ” с Дженерали в новото “Дженерали Застраховане” превърна две силни компании в могъщ, интегриран лидер, чиито мащаби и капиталова база дават възможност за още по-голям растеж и стойност за акционерите и клиентите. Обединението комбинира всички силни страни на двете компании и създаде финансови синергии, които са основа за постигане на продължителна рентабилност.Generali България
Днес дружеството предлага широка гама от застрахователни продукти и корпоративни решения в областта на имущественото застраховане, автомобилното застраховане, здравно застраховане и злополуки на повече от 1 900 000 клиенти в България чрез 150 офиса и над 1500 застрахователни посредници. Клиенти на компанията са водещи финансови институции, чуждестранни и български инвеститори във всички сектори на икономиката.Generali България
Глобално присъствие
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Morbi efficitur auctor arcu, nec accumsan tellus fringilla eget. Ut luctus diam felis, vitae gravida odio mollis vitae. Cras sit amet turpis quis lectus posuere sodales.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Morbi efficitur auctor arcu, nec accumsan tellus fringilla eget. Ut luctus diam felis, vitae gravida odio mollis vitae. Cras sit amet turpis quis lectus posuere sodales. Duis lacinia nunc id libero pulvinar facilisis. Integer mattis orci n.
tab content ->
Кои сме ние?
“Дженерали Закрила Медико-дентален център” ЕООД e лечебно заведение за специализирана извънболнична медицинска помощ, насочена към предпазване, възстановяване и укрепване здравето на пациентите. Амбицията ни е да сме лидери и новатори в цялостния процес на диагностика, лечение и грижа за пациента. В основата на нашия успех са високия професионализъм, модерна апаратура, човешко отношение, които осъществяваме в 30 медицински кабинети.Предимства:
- Модерен център за диагностична, консултативна и терапевтична дейност;
- Абонаментно обслужване за клиенти с медицинска застраховка;
- Профилактични прегледи, както на място в медицинския център, така и посредством наш мобилен екип;
- Онлайн платформа за записване на часове за прегледи;
- Гарантирано качество на здравни услуги и бързина на обслужване;
- Клинична лаборатория;
- Физиотерапия и рехабилитация;
- Апаратура за високо специализирани дейности.