ВАЖНА ИНФОРМАЦИЯ ЗА КЛИЕНТИТЕ НА ДЖЕНЕРАЛИ ЗАСТРАХОВАНЕ


09 Юли 2014

Дженерали Застраховане АД уведомява всички свои клиенти със щети, нанесени от опустошителната градушка, че увеличава срокът за подаване на заявления на 30 работни дни и удължава работното време от 8:00 до 20:00ч. в работни дни.
Щети могат да се заявят онлайн на https://klienti.generali.bg/ или през мобилното приложение на Дженерали, което може да изтеглите от тук.
Онлайн клиентите могат да си насрочат място и час за оглед и не е нужно да заявят щетата си в офиса. За тези които все пак желаят да го направят в горепосочения срок на тяхно разположение са офисите в София, както и специализираните офиси в страната – Варна, Бургас, Пловдив и Велико Търново.

В събота и неделя, 12ти и 13ти юли, огледите на щети ще се извършват на място само в сградата на ЦУ на Дженерали Застраховане на бул. Дондуков 68, София.

Допълнителна информация и съдействие клиентите на дружеството могат да получат от 24-часовия безплатен телефон център 0800 12 712

Всички екипи на компанията са ангажирани с бързо, навременно и коректно обслужване на клиентите!